دزدگیر اماکن IoMax

دزدگیر اماکن آیومکس نسخه جدید دستگاه های سری AMS تولیدی این شرکت است. در طراحی آیومکس سعی شده شکل ظاهری دستگاه هیچ تفاوتی با سری AMS نداشته باشد ولی سخت افزار قدرتمند و امکانات نرم افزاری بسیار گسترده ای برای دستگاه های آیومکس پیشبینی شده است که در ادامه با قابلیت ها و امکانات آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

دستگاه آیومکس نسل جدید سیستم های امنیتی و اعلام حریق (دزدگیر اماکن) بر پایه IOT یا اینترنت اشیاء می باشد که امکان کنترل و مشاهده وضعیت دستگاه را به راحتی از طریق اینترنت امکان پذیر می نماید لازم به ذکر است دزدگیر اماکن آیومکس علاوه بر اینترنت از طریق پیامک و تماس تلفنی نیز قابلیت کنترل دارد. نکته بسیار مهم در طراحی دستگاه عدم وابستگی به مودم ADSL می باشد و به صورت کاملاٌ مستقل از طریق اینترنت سیم کارت ارتباط کاربران با سرعت بالا را فراهم می کند.

عدم وابستگی به مودم های ADSL نکته بسیار مهمی است چرا که در طراحی سیستم های امنیتی وابستگی به عوامل خارجی باید به حداقل ترین حالت ممکن باشد. برای مثال قطعی های متعدد در اینترنت های خانگی و یا قطع خطوط تلفن توسط سارقین می توانید به راحتی عملکرد دستگاه را مختل نماید ولی دستگاه آیومکس به صورت کاملاً مستقل اینترنت و سایر بستر های ارتباطی همچون پیامک و تماس تلفنی را از طریق سیم کارت نصب شده بر روی خود تامین می کند.

قابلیت های ویژه دزدگیر اماکن آیومکس

طراحی کلیه قسمت های نرم افزاری و سخت افزاری آیومکس توسط متخصصین این شرکت دانش بنیان صورت گرفته از این رو امکانات و قابلیت های متعددی با توجه به نیاز کاربران بومی برای آن در نظر گرفت شد است که کاربران به راحتی می توانند توسط اپلیکیشن اندرویدی آیومکس با توجه به نیاز و محل استفاده از دستگاه آن را برنامه ریزی و استفاده نمایند. قابلیت ارتباط از طریق اینترنت علاوه بر سرعت بالا در اجرای دستورات امکان نمایش آنلاین وضعیت جاری دستگاه را برای تمامی کابران دستگاه فراهم می نماید و هر تغییر در دستگاه سریعاً در اپلیکیشن تمامی کاربران مجاز بروزرسانی می شود. همچنین تیم تحقیق و توسعه شرکت همواره در حال توسعه و ارتقاء محصول و امکانات آن می باشد که با قابلیت آپدیت از راه دور همواره تمامی کابران می توانند از آخرین بروزرسانی های دستگاه به صورت رایگان بهره مند شوند. در ادامه با برخی از قابلیت های دزدگیر اماکن آیومکس آشنا خواهیم شد

دزدگیر اماکن IoMax
  • دستیار صوتی فارسی

  • قابلیت یادآور هشدار

  • دارای تایمر خاموشی

  • تایمر هفتگی دقیق

  • پشتیبانی از زون بیسیم و با سیم

  • مدیریت پیشرفته هشدار های صوتی

  • اپلیکیشن اندرویدی اختصاصی

  • غیر فعال کردن ریموت ها

  • مدیریت پیشرفته ارسال هشدارها

  • ارتباط اینترنتی

  • مدیریت پیشرفته کاربران

  • دارای آژیر داخلی و خارجی

  • سنسور دمای قابل برنامه ریزی

  • آپدیت از راه دور

  • میکروفن داخلی قابل برنامه ریزی

  • پشتیبانی از پیامک های فارسی

  • کنترل تجهیزات برقی

  • تغییر متن پیام هشدارها

سخت افزار قدرتمند دزدگیر اماکن آیومکس

با توجه به طراحی سخت افزار آیومکس با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های روز و پردازنده های قدرتمند دیگر خبری از دستگاه حجیم و بزرگ همانند اکثر دزدگیر های قدیمی و سنتی موجود در بازار نیست، سایر دزدگیرهای موجود در بازار با توجه به طراحی های قدیمی و نداشتن هیچ نوآوری و ابتکار در عملکرد تنها در صورت وقوع خطر اقدام به پخش آژیر در محیط می نمایند و در صورت نیاز به ارسال هشدار به کاربر نیاز به خرید تلفن کننده یا مودم به صورت جداگانه دارند هر چند اخیرا دزدگیر هایی با نام دزدگیر سیم کارتی نیز در بازار به فروش می رسد ولی علاوه بر اینکه از ارتباط اینترنتی خبری نیست هیچ امکان نرم افزاری ویژه ای ندارند و تنها پیامک هشدار را به کاربران ارسال می نمایند.

دستگاه آیومکس با ابعاد کوچک خود امکاناتی همچون پشتیبانی از زون های بیسیم و با سیم به صورت همزمان، میکروفن داخلی قابل برنامه ریزی، سنسور دمای قابل برنامه ریزی، خروجی های قابل برنامه ریزی جهت کنترل تجهیزات برقی، دستیار صوتی، قابلیت سیستم اعلام حریق پیشرفته، آپدیت از راه دور سخت افزار، تشخیص و ارسال هشدار قطع برق شهر با قابلیت برنامه ریزی، شارژ داخلی باتری پشتیبان، قابلیت ارتباط اینترنتی بدون نیاز به مودم ADSL و بسیاری قابلیت های دیگر می باشد.

اپلیکیشن اندرویدی دزدگیر اماکن آیومکس

یکی از نقاط قوت دستگاه آیومکس اپلیکیشن اندرویدی آن می باشد که با طراحی زیبا و کاربر پسند امکانات فراوانی را در عین سادگی در اختیار کاربران آیومکس قرار می دهد، اپلیکیشن فوق این امکان را به کاربران می دهد تا دزدگیر خود را با توجه به نیاز و محل استفاده به راحتی برنامه ریزی و استفاده نمایند همچنین با توجه به اینکه دستگاه آیومکس دارای خروجی های (منظور از خروجی کانال های قابل اتصال به تجهیرات برقی جهت کنترل آنها است) قابل کنترل از طریق اپلیکیشن از هر نقطه دنیا به صورت آنلاین و یا خودکار با توجه به برنامه ریزی های انجام شده می باشد آیومکس می تواند به عنوان یک سیستم هوشمند سازی کامل نیز مورد استفاده قرار گیرد که در بخش های بعدی به تشریح عملکرد دزدگیر اماکن و منزل آیومکس در زمینه هوشمند سازی خواهیم پرداخت.

دزدگیر اماکن IoMax

همچنین با کمی جستجو در گوگل مشاهده خواهید نمود که هیچ یک از سیستم های امنیتی داخلی و حتی خارجی موجود در بازار تصویر یا توضیح دقیقی از اپلیکیشن های خود ارائه نداده اند که یکی از دلیل آن نداشتن اپلیکیشن های قدرتمند و با طراحی گرافیکی زیبا و کاربر پسند و دلیل دیگر آن انگلیسی بودن محیط اپلیکیشن با توجه به وارداتی بودن محصول و عدم پشتیبانی از زبان فارسی می باشد و همچنین بسیاری از امکانات انها با توجه به تحریم ها و یا بومی نبودن هیچ کاربردی برای کاربران ایرانی ندارد. شما می توانید جهت آشنایی کامل با اپلیکیشن آیومکس و مشاهده تصاویر و فیلم های محیط اپلیکیشن آیومکس به این بخش مراجعه نمایید.

انتخاب دزدگیر مناسب

در انتخاب دزدگیر اماکن مولفه هایی همچون کیفیت، قیمت، امکانات و فناوری های مورد استفاده  باید مورد بررسی قرارگیرد. همانگونه که می دانید با توجه به شرایط اقتصادی سالهای اخیر آمار سرقت در کشور به شدت افزایش یافته است از این رو با توجه به افزایش شدید قیمت ها باید هموراه سعی در حفظ اموال و دارایی ها خود داشته باشیم. یکی از راهکارهای جلوگیری از سرقت استفاده از سیستم های دزدگیر و در کنار آنها دوربین های مدار بسته است.

واقعیتی که باید در نظر داشت این است که سارقین نیز همواره با پیشرفت تکنولوژی خود را ارتقاء می دهند و همواره در حال یادگیری روش های از کار انداختن انواع سیستم های امنیتی هستند با یک سرچ ساده در گوگل با عنوان ” از کار انداختن د ” و مشاهده پیشنهاد های اول متوجه خواهید شد افراد زیادی به دنبال روش های از کار انداختن دزدگیرهای اماکن و دوربین های مدار بسته هستند و در سایت ها و فروم های مختلف انواع روش های از کار انداختن سیستم های حفاظتی و امنیتی آموزش داده می شود.

از این رو استفاده از سیستم های امنیتی بروز و با فناوری بالا که همواره در حال توسعه و بروزرسانی هستند اهمیت ویژه ای دارد، دستگاه آیومکس با توجه به استفاده از اینترنت سیم کارت و عدم وابستگی به خطوط تلفن و اینترنت و استفاده از رمزنگاری در تبادل داده های با استفاده از جدیدترین پروتکل های رمزنگاری و تبادل داده این امنیت خاطر را به شما خواهد داد

دزدگیر اماکن

این پست چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

میانگین امتیاز ۳.۶ / ۵. تعداد آرا: ۲۳

تاکنون رأی نداشته است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید